فهرست

درباره ما

معرفی واحد رفاه کارکنان

امور رفاهی کارکنان به عنوان یک واحد خدمتگزار در عرصه همکاران و پرسنل محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل بنیان گذاری شده است.

شرح مختصری از وظایف و مواردی که جهت رفاه کارکنان ارائه می نماید :

1. امور سیاحتی و زیارتی : با پذیرایی از همکاران محترم و اسکان آنها در هتلهای طرف قرارداد مشهد مقدس در خدمت کارکنان بوده و هم اکنون با تدبیر مسئول محترم واحداقدام به عقد تفاهم نامه با تور گردشگری جهت مسافرت های هوایی کیش و ... نموده است .

2- بیمه تکمیلی دی : به منظور رفاه هر چه بیشتر پرسنل و خانواده های محترمشان و تسهیل در امر درمان و پوشش هزینه ها در بیمارستانهای خصوصی و درجه یک دولتی و غیر دولتی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است که به صورت قرارداد سالانه سرویس دهی می نمایند .

3- امور تسهیلات : به منظور تسهیل در امر معیشتی همکاران محترم این واحد اقدام به پرداخت وامهای متنوع با توجه به نیازهای هر خانواده  نموده است .

4- قراردادهای خرید : جهت رفاه حال بیشتر کارکنان و کمک به امکان خرید لوازم مصرفی این واحد اقدام به شارژ کارت های خرید صنایع پوشاک آویشن نموده است .

5- صدور گواهی ها و معرفی نامه ها : این واحد جهت تسریع در امور کارکنان دانشگاه اقدام به صدور گواهی های کسر اقساط ، حقوق و اشتغال و همچنین معرفینامه هایی چون معرفی به مهمانسراهای سراسر ایران و معرفی به مراکز خرید می نماید .